Sista passet...

Gör min DJ-avslutning för denna säsong nu på fredag, på sista Sommar-Plaza någonsin. Ska inte sticka under stol med att det kommer bli ruskigt skönt att slippa vara uppbokad under några helger. Sommarens veckoslut brukar ju ha en tendens att fyllas med andra måsten också, så det kommer kännas rätt fint att slippa jobba i alla fall. Även om det är väldigt kul.

Men efter att ha jobbat 90% av vinterns och vårens helger känner jag att jag gjort mig förtjänt av några fria dagar. Om inte så för att få tillbaks lite kreativitet och gnista. Börjar kunna (och bli aningen trött på) många av mina plattor vid det här laget och har inte haft den tid och ork som krävs att nosa upp nya (och gamla) godbitar, som jag vill.

Fast vem vet, det kanske blir något gästspel någonstans i sommar ändå...förfrågningar finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0