Stôlen lista

I ett desperat försök att hitta nåt kul att skriva hittade jag denna lista hos Mari. Så jag snattade den....

Håll tillgodo!

Ord-Lek, du får BARA använda dig av bokstaven i ditt förnamn! hehe....Inte så j*vla lätt faktiskt...
1. Vad heter du? Pål
2. Ett ord på fyra bokstäver: Pirk

3. Flicknamn: Petronella

4. Pojknamn: Povel

5. Yrke: Parkeringsvakt

6. Färg: Purpur

7. Klädesplagg: Poncho

8. Mat: Paella

9. Sak i badrummet: Push up-bh....?!

10. Plats/stad: Pennsylvania

11. En orsak att vara sen: Pyspunka

12. Något man skriker: PSORIASIS/PORMASK!

13. Film: Power Puff Pinglorna

14. Något man dricker: Passionsfruktsjuice

15. Band: Pink Floyd

16. Djur: Puma
17. Gatunamn: Pensionsstigen

18. Bil: Pontiac

19. Sång: Papa don't preach

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Pajkastning

Kommentarer
Postat av: Mary

Ofta du har en Push up-bh i badrummet? ;)

Puder? pensel? pormaskmedel? pincett? pumptvål, pittvätt?

2009-03-18 @ 13:31:47
URL: http://maridahlen.blogg.se/
Postat av: Monopaul

Haha, det händer allt att det ligger en sån i tvättkorgen ibland. Själv föredrar jag dock de vanliga... ;) Jag sa ju att jag hade en kreativ svacka, men jag borde ju satt någon av de alternativen även om jag inte har så överjävligt mycket puder och penslar själv.

2009-03-18 @ 16:47:24
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0