Instämmer!

Jag kan inget annat än att hålla med Markus Larsson i den här krönikan. Fick samma pressutskick och reagerade också på ett antal oblyga ordval. För "legendarisk" vet jag inte heller om någon spelning på den festivalen var...

Kändes väldigt lockande att ta en sväng upp till Borlänge detta veckoslut, men en stram budget och boendesvårigheter satte käppar i hjulet. Får nöja sig med en tur till den bästa kusten istället. Och, i skrivande stund känns smäller det nästan högre, när jag tänker efter....

Kommentarer
Postat av: Bernt-Alfred

Nu har jag skrivit ett inlägg i Påls blogg, det känns som jag börjar få kläm på det här.



Hälsn.



Bernt-Alfred

Karlstads Fräckaste Kille

2009-06-24 @ 00:41:32
URL: http://berntalfred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0