Fisljummen grill

Såg en repris av programmet "Grillad" häromdagen. Första gången jag såg det faktiskt. Efter allt man läst och hört kan jag inte säga att man varit speciellt sugen att ens bilda någon egen uppfattning.
Och ja, jag kan inget annat än att stämma upp i kritikerkörens enhälliga klagosång. Om jag förstår programidén rätt så ska det bygga på den amerikanska motsvarigheten "roasting" som, om den görs av duktiga, pålästa och intelligenta komiker, kan vara riktigt kul emellanåt. Den svenska, ruskigt krystade versionen, kändes enbart pinsam, trött och plump, då "komikerna" bara upprepade det den föregående personen redan sagt och hela tiden spann på samma ämnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0