Boka: 5 juni

När vi ändå är inne på fester så måste jag ju slå ett slag för Trycks egen hejdundrande baluns fredagen den 5 juni på Nöjesfabriken.

Utan att avslöja för mycket, då allt inte är 100% spikat, så kommer det bli en fest som inte direkt följer Karlstadnormen för ett party; dvs modevisning, coverband och streetdance med Dansstudion. Visst, jag kan erkänna att det förvisso blir en dansuppvisning - men på ett annat och förhoppningsvis rätt kul sätt. Men detta blir bara en liten del av vad kvällen kommer att erbjuda.... Återkommer med mer info inom kort.

Men sätt ett kryss i kalendern redan nu! 60 ynka pix kommer det kosta...

Kommentarer
Postat av: Lena

låter skojigt! jag ska försöka minnas det (då jag bojkottar allt vad kalendrar heter eftersom jag bara blir arg på att det alltid är sju saker samtidigt och jag bara kan välja en eller två)

2009-04-23 @ 11:55:33
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Monopaul

Ja, du är varmt välkommen! Kan nog bli en rätt kul kväll... ;)

2009-04-24 @ 10:03:35
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0