Toppenkväll

Luleå - FBK: 1-0! Det behöver inte vara svårare än så...

Var och såg Tomas Alfredssons "Låt den rätte komma in" igår. Riktigt snyggt gjord romantisk vampyrfilm(!). Ni har säkert läst hyllningskören på såväl hemmaplan som i Staterna, och jag kan inget annat än att hålla med. Har dock inte läst John Ajvide Lindqvists bok, som filmen baseras på, så jag kan inte avgöra hur mycket rättvisa filmen gör den. Men hursomhelst var det en helt klart sevärd rulle.

Det visade sig dock, till mitt stora förtret, att det var en bluff att man fick halva priset i rabatt om man var medlem i Hyresgästföreningen. Man får dock billigare biobiljetter om man först sätter in pengar på ett konto och meddelar hur många biljetter man vill ha under en period. Och det orkar man ju sällan...  Så nu föll hela min intalade fördel att vara med i Hyresgästföreningen. Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0