Arvika upp över öronen

Sitter(!) och laddar för det fjärde innebandypasset. Har haft hyfsat flyt med texterna idag, och fått bort en hel del. Mycket kvar, men någonstans långt borta i horisonten börjar den färdiga tidningen skymta... Och det är ju alltid något.

Det är sjukt vad insnöad och avskärmad från omvärlden man är just nu. Allt är bara Arvika, Arvika, Arvika... Men, om man ska se det positivt så kommer jag ha en grym koll på var man ska shoppa sina julklappar, vilka julkonserter man ska se och vilka julmarknader man ska gå på om man kommer hänga i "Värmlands största småstad" i december. Så, om det är någon som behöver lite guidning så är det bara att höra av sig....

Kommentarer
Postat av: Lena

haha, jag kan lova att jag lärde mig att hitta bra i arvika på de två dagar vi var där också! ;)

2008-11-11 @ 18:45:03
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Monopaul

Hehe, ja det kan jag tro!

2008-11-12 @ 20:36:51
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0