Vilken dag!

Damn, vilket väder. Det är sällan man blir glad när man drar upp persiennerna. En molnfri himmel och gassande sol = långpromenix.

Känns riktigt skönt att schlagerhelvetet är slut för den här gången. I alla fall de svenska uttagningarna. Fattas bara att man gör om ESC också, så att vi kan pinas med 75 olika deltävlingar och "andra chanser" till den stora tävlingen också. Det vore väl drömmen!? Tänk att aldrig behöva vara utan schlagermusik, vilken dröm. När man än slår på tv'n eller öppnar en tidning så möts man av lite skönt plastig "musik"underhållning. Mmmm, året runt....

Lirade skivor nere på Drott igår igen. Mest för oss som jobbade faktiskt. Stan var nämligen helt död. Schlager och hockey är tydligen mer intressant av nån konstig anledning. Men vad gjorde det, det var kul i alla fall.
image31
OBS! Inte jag på Drott igår. Nån annan som försöker vara lite ball i keps.

Kommentarer
Postat av: Anna

Persiennerna hos mig fick stanna nere idag...varför är det alltid så jobbigt dan efter fest? :D Lagom är bäst men det glöms ibland bort tyvärr...
Hockey är grymt intressant, dock lite mindre igår...

2008-03-16 @ 22:29:07
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Terese

Härligt igår och bedrövligt idag...jag pratar om vädret såklart *suck*

2008-03-17 @ 14:11:20
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Monopaul

Ja, lagom är bara en önskan i början av kvällen. Håller aldrig. Jag tror att man tycker att det är så jobbigt pga att man hade så roligt dagen innan och längtar tillbaka. Haha.

Jag tycker ju iof att hockeyn inte är speciellt intressant längre. Säsongen tog ju slut när Luleå spelat klart...

2008-03-17 @ 14:53:08
URL: http://monopaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0