Spott på Perelli?

Jag tänker inte skriva om skitvädret som är på andra sidan fönstret idag. Orkar inte, men visst blir man inte förvånad?! Är ju samma sak varje år. Man tror att det är vår och så kommer snön igen som en fet käftsmäll. 

Hörde jag rätt i morse när jag låg och försökte kravla ur sängen? Sa inte klockradion att någon hade spottat på Charlotte Perelli när hon skulle gå upp och sjunga vinnarlåten? Jag kan vara ute och cykla, eftersom jag kl.7.15 på måndagsmorgnarna inte är den mest allerta hamstern i buren. Men om så vore fallet är det ju frågan om någon som tar lite för hårt på hela schlagerprylen. Eller ogillar Perelli å det grövsta. Lite humor är det ju i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0