Puh!

Bilresan och mötet gick som smort och nu är man tillbaka på ett syrefattigt kontor igen. Snömodd can´t beat the feeling!

Fan, ingen verkar ha nåt bestående minne av minipizzan konstigt nog. Har genomfört lite studier i den närmaste vänskapskretsen, men ingen har lagt någon större tankekraft vad gäller det lilla kaksnacksets försvinnande från butikshyllorna. Om det nu är helt borta. Jakten går vidare.

Dagens fråga: 
Finns det någon som orkar med en hel dag med kommersiell radio?  (OBS! Gäller i lilla Värmland där vi har två ynka och precis identiska kanaler) Varför detta eviga tjat om att man lyssnar på just deras kanal? Och detta plus tråkig, och lika tjatig, reklam och låtar som upprepas till förbannelse. Ännu ett mysterium...
image41
En radioapparat av senaste modell, med tillhörande och matchande blomma. 


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej!! Orkar aldrig lyssna på radion så värst länge, bättre att lyssna på musik man själv kan välja. Framför allt för att slippa all hemsk reklam!!
Minipizzan lever vidare, det kan jag lova!! Iaf hos min pojkvän...han köpte nämligen en bigpack billys igår!! :D

2008-03-26 @ 12:50:59
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Monopaul

Haha, nä det var ju inte sådana minipizzor jag menade, även om de också ju är "små pizzor". De jag menar var ju små runda kex med pizzasmak. Är det verkligen bara jag som kommer ihåg dem?! ;-)

Gött att höra att du också har svårt för tjatradion.

2008-03-26 @ 14:45:43
URL: http://monopaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0