Jag & Mötley

Det tar verkligen emot att säga det, men jag tycker nästan att det är skönt att det är lite molnigt. Då kan jag med hyfsat gott samvete krypa ner i soffan, slänga i "Shout at the devil" i stereon med min vattenskadade "The Dirt" i näven. Allt för den perfekta stämningen. Lässnabbheten är dock inte vad den har varit och det kommer antagligen att ta en kortare evighet att ta mig igenom den 576 sidor långa tegelstenen. Men det är en grymt intressant bok, så det blir nog inga problem. Har dock inte satt upp något mål när den ska vara färdigläst...

Jag behöver heller inte känna någon ångest inför att jag (äntligen) fått tummen ur och rensat garderober och byrån från en massa gammal skit. Varför samlar man alltid på sig en massa totalt värdelösa prylar, papper och kläder (som man inte använt på flera år) och som bara ligger och tar plats?! Nej, nu blir det urrensning oftare. Bort med skiten!

Så, nu ska jag åter fördjupa mig i knark, sprit och sex....och rock'n'roll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag borde också rensa.. det tar emot väldigt mycket bara.

2008-07-15 @ 18:22:16
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: Monopaul

Ja, jag vet. Det är ju det värsta. Det bara ligger där och gnager. Men man kan ju glädjas över att det är jäkligt gött när man fått bort det... ;)

2008-07-15 @ 20:44:56
URL: http://monopaul.blogg.se/
Postat av: Snajdarn

Om jag inte missminner mig såddes ett litet frö till detta stora steg under trippen till danerna. Eller var det rent av ett beslut som togs.....

2008-07-15 @ 21:08:18
Postat av: Monopaul

Haha, syftar du på "bort med skiten" eller fördjupningen i det senare...? ;)

2008-07-15 @ 23:00:19
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0