Kort & gott

Var svårare än jag trodde att hålla igång bloggandet under julhelgen.... Nedan ser ni några av anledningarna.

Här kommer i alla fall några små oansenliga kort från dagarna som gått:

Pepparkaksbygge är ett måste.


Kanske världens bästa tomte. Just då kändes lite tråkigt att man inte kunde stoltsera med ett eget skägg...


Systersonen Melkers nya krokodil, Leif.


Min egen julklapp till mig själv. Tack ska jag ha! Definitivt mest beroendeframkallande just nu....och under lång tid framöver.


Hann med ett DJ-pass på Drott och en humpar-/scenvakt-session på NF och Mustasch i mellandagarna också. Riktigt bra spelning och hyfsat mycket folk. (Stjärnorna visar när vi skulle passa oss för eld och fyrverkerier från scenen - ingen spelning med Ralf & Co utan pyroteknik...)

Och ja, jag fimpade Kroggalan igår. Stod hemma och strök en gigantisk tvätthög istället, spiknykter. Har aldrig haft roligare faktiskt....eller jo kanske.
Har dock hört att galan var precis som den alltid varit, d.v.s. Igge & Kerry Jörmar som konferencierer och "spektakulär" dansuppvisning med Dansstudion (vilka annars..?). Känns dock som en fjäder i hatten att inte vara med i eftersnacket detta år...

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, sammanfattningen av galan.. :)

2008-12-29 @ 18:03:37
Postat av: Louise

Fantastisk beskrivning av kroggalan:) Skönt att slippa vimmel på kanal 12 alltså, jag tyckte det var skoj när du var med där:)

2009-01-08 @ 13:46:31
URL: http://mslolo.blogg.se/
Postat av: Monopaul

Tackar, kanske fångade essensen. ;) Haha, det var inte lika kul att vara med...

2009-01-08 @ 23:16:47
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0