Jag är int' skadeglad...

...bara lite. Eller ska jag säga så här; jag gråter inte floder för att FBK spelade säsongens sista match igår. I ett lag utan spelare som lirat i Luleå blir det lätt så. Nä, men skämt åsido så kändes de ju inte intresserade av att vinna på hela säsongen. Lite mätta, lite tillfreds, lite gamla.... Jag tror att det inte är en alltför vild gissning att åtminstone en av Luleås mest lovande juniorer spelar i detta lag nästa säsong. Tyvärr...

Har ni hört Maia Hirasawas version av The Arks "The Worrying Kind"? Grymt avskalad och skön ballad, som snurrar friskt på P3 just nu. Ha på kanalen en dag och du kommer att höra den.

Just det, satt ju rätt bra på Schyffert-showen. Bjussar därför på ett egenhändigt plåtat litet fotografi. Helt utan extra kostnad givetvis!
image47
Det är ett helvete att försöka få till en skarp bild utan blixt, men denna blev väl rätt ok ändå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja hennes version är otroligt bra!!
Blivit nå lurad än då? :)

2008-04-01 @ 21:16:39
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Terese

Sjöng hon inte den på melodifestivalen, i finalen medans de väntade på resultaten? *funderar* Det har väl inte du någon koll på antar jag ;-) Men det måste varit hon, den var grymt bra i alla fall!

2008-04-01 @ 23:23:43
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Monopaul

Ja, visst är den?! Lite rysningsvarning.

Ja, hon körde väl den på den sista melodifestivalen hörde jag. Såg det inte själv dock.

Nja, blev inte lurad. Vad jag vet... Inte ens av morsan, vilket är lite skumt.

2008-04-02 @ 09:57:52
URL: http://monopaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0