Kalla mig Björn!

Förbannelsen är bruten! Vi snackade på jobbet igår om att det (nästintill) ALLTID går åt pipsvängen för favoritlaget, åkaren, spelaren etc när man väl kollar på en avgörande tävling eller final.
Jag missade Kallas segerlopp pga den veckoliga innebandyträningen. Så då var det ju ingen större skräll att hon vann. Hellners lopp (där han visserligen föll med flaggan i topp) såg jag däremot, likaså damernas skidskytte. Och just därför gick det som det gick...

Därför känns det extra skönt att kunna säga att man såg HELA Björn Ferrys bragdlopp. Och att han dessutom vann. Ingen mer klassisk svensk fjärdeplats, felåkning eller genomklappning. Känns lite overkligt...

Just det, jag kammade hem drömvinsten på Joker i lördags också. Första gången någonsin jag fått mer än ett rätt. 80 spänn - rätt ner i fickan! Jo, man tackar och bugar.


Ät mina shorts, Bjørndalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0