My precious....

Ungefär en halv livstid efter att alla andra inhandlat en ipod eller mp3-spelare köpte jag så i fredags min första "pod". (Vet inte om man får klassas som en "late adapter" eller bara too f*kin late, mate...skit samma, kul är det hursomhelst)

Här är den:


120 GB som bara ligger och väntar på att fyllas med allt det här:


...vore kul att få in lite av det här:


...men jag börjar med denna lilla nätta bunt:


(Fan va trött jag blir på att bilderna inte läggs in som stående, trots att jag sparat dem som det. Någon som har nån förklaring eller lösning på detta hemska problem...?)

Kommentarer
Postat av: peter

Ursäkta lite off topic...men händer det fortfarande att du är DJ på Drott?

2009-07-29 @ 10:52:21
Postat av: Monopaul

Ja, just nu är det sommaruppehåll, men om de väljer att fortsätta den satsningen i höst så kanske jag dyker upp bakom skivspelarna. Börjar bli lite sugen på att lira igen.

2009-08-03 @ 22:59:04
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0