Ny inriktning?

Jag funderar på att ändra inriktningen på min blogg till att enbart skriva om vad jag har på mig varje dag. Visst skulle det vara jättespännande att läsa om?! Har tittat runt lite och det har visat sig att det verkar vara det absolut häftigaste och intressantaste man kan skriva om. Folk verkar ju vara ofantligt nyfikna på vad andra personer har på kroppen under olika dagar i veckan. 

Har ju en ganska imponerande samling t-shirtar som säkert skulle göra sig alldeles ypperligt i detta forum. Jag tror säkert att ni knappt kan bärga er innan ni får reda på vilken av dessa jag matchade med mina Cheap Monday-brallor och röda skor? För det är ju verkligen sånt som är kul att läsa om, analysera och diskutera, är det inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0