Glad!

Intressant vad lite sol gör för humöret. Svårt att vara annat än glad efter flera soldagar i rad.....

Har allvarligt börjat fundera på att få tummen ur och göra min första tatuering. Känns som att det är dags nu. 31 års väntan och velande får vara nog. 30-årskris skulle man kunna tro, men det är mer att det bara inte blivit av innan. Känns dock som att jag nu hittat ett motiv som kan stå för och trivas med.
Var rätt kul häromdagen när vi var på möte med Exclusive Tattoo och fick se pärmen med folks egenhändigt ihopknåpade teckningar på tatueringar. Var alltifrån överkörda ödlor och konstiga hästar till skakigt ritade svärd, apor och rosor. Väldigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag röstar för ingen tatuering.. men det är ju som sagt en smaksak! Gör ett besök i baduset och kolla in pensionärernas konstverk först:)

2009-03-23 @ 16:08:18
URL: http://mslolo.blogg.se/
Postat av: Monopaul

Haha, ja jag kanske skulle göra det först...

2009-03-26 @ 09:52:40
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0