Influensatider

Tycker att nära nog ALLA går (eller har gått) runt och snörvlar just nu. Och jag trodde i min enfald att jag skulle slippa undan denna gång, trots att flickvännen åkte på en monsterförkylning för någon vecka sedan. Garderade mig, i vanlig ordning, med en massa frukt, multivitamin, omega 3 och vatten.
Men, i onsdags, när man ställt in sig på ännu en morgonpromenix, kände man de där välbekanta symptomen komma krypande. Fimpade därför promenaderna under dessa dagar för att istället ge förkylningen en riktig match.
Och pillertrillandet, vattendrickandet och fruktätandet verkar, i alla fall hittills (peppar peppar...) ha stoppat det riktiga utbrottet. Tror jag....

"Nya" Morgonpasset i P3 var en positiv överraskning. Gillade detta program innan också, men trion Martina-Kodjo-Hanna är guld värd när man ska försöka kliva ur sängen och vakna till framför datorn. Skönt avslappnat, med glimten i ögat och humor.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag noterar att vi har olika åsikter om nya Morgonpasset. :)

2009-01-09 @ 11:28:59
URL: http://hellvis.blogg.se/
Postat av: Monopaul

M: Haha, är det så? Ja, smaken är ju som rava. ;) Kanske har varit på rätt humör för dem den här veckan, får se om det håller i sig eller om man tröttnar.

2009-01-09 @ 14:55:01
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0