Levande musik

Vi går en hyfsat intressant live-vår till mötes. Här är några godbitar på de värmländska scenerna framöver:

6 feb TSOOL, Nöjesfabriken
11 feb Anna Ternheim, Scalateatern
20 feb Backyard Babies, Nöjesfabriken
26 & 27 feb Jonathan Johansson & Gustaf Spetz, Koriander & Tiki Room (Arvika)
6 mars Volbeat, Nöjesfabriken
7 mars Kleerup, Arena
14 mars Molotov Jive, Arena
26 & 27 mars Franke, Koriander & Tiki Room
3 april D.A.D, Nöjesfabriken
4 april Thåström, Nöjesfabriken
4 april Erik Hassle, Arena
23 & 24 april Deportees, Koriander & Tiki Room
8 & 9 maj Promoe, Tiki Room & Arena
15 & 16 maj Adiam Dymott, Tiki Room & Arena
21 & 22 maj The (International) Noice Conspiracy, Koriander & Tiki Room

Så där, då är det väl bara att börja kryssa i kalendern...

Kommentarer
Postat av: Lena

ja, mycket roligt händer! många bra (förväntar jag mig) skivor som kommer släppas också.

Förresten, det var länge sedan jag hörde något om T(I)NC, har jag missat dem eller har det varit tyst länge?

2009-02-02 @ 15:45:57
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Monopaul

Ja, kan nog bli några roliga släpp.

T(I)NCs senaste kom i slutet på förra året, annars var det några år sen. Själv har jag bara lyssnat på några av deras första plattor.

2009-02-02 @ 16:42:04
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0