Ommöblering

Har aldrig riktigt fått någon struktur på mitt vardagsrum hemma i lyan. Ett väldigt svårmöblerat rum. Det tråkiga är att jag inte har någon separat sovdel, utan måste ha ett kombinerat vardags- och sovrum. Jävligt jobbigt när jag dessutom envisas med att ha en dubbelsäng. Det, och att fönster och balkongdörr sitter där de sitter, gör att ommöbleringsalternativen är relativt begränsade.
Men igår fick jag återigen ett ryck och körde en ny ommöblering. Och denna gång blev det faktiskt bra. Skärmade av "sovdelen" med de hederliga Billy-hyllorna och fick på så sätt två små rum i ett. Nu återstår bara lite finpustning så kommer det nog bli riktigt najs...

Kommentarer
Postat av: Lena

det är alltid roligt att möblera om & få en liten uppfräschning, enkelt & billigt men ack så skoj! Själv bor jag i ett rum på sisådär 6 kvm, det finns inte så mycket att ändra på där! haha

2008-10-30 @ 12:02:52
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Monopaul

Haha, nej då är det ju lite knivigt att möblera om...

2008-10-30 @ 13:08:08
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0