Monsterfisk och fotbollstorsk

Vilket monster! Först fick han en laxjäkel på 17,4 kg (bara det är grymt imponerande), och sen klämmer han in en 21,1-kilos bara några veckor senare. Visste inte ens att de blev så stora.

Själv kan man bara stoltsera med några gäddor och gösar på ett par ynka kilo. Inte så mycket att hänga i granen, men jag räknar kallt med att storfångsten kommer i sommar.

Fotbollsträningen igår var en dundersuccé. Gassande sol, nyklippt matta och tre(!) glada spelare på planen. Nä, vi blev inte fler tyvärr. Blev lite svårt att spela två-mål, men straffträning och två mot en var rätt kul det med. Slår tråkig gymträning alla dagar i veckan i alla fall. Vet inte om jag någonsin kommer tycka att det är kul att gå in i en svettig gymlokal och lyfta skrot eller ställa sig på ett rullband. Jag har försökt länge, men kommer aldrig över den där spärren att det fortfarande är fruktansvärt tråkigt och oinspirerande. Enda positiva är ju att man trots allt känner sig rätt så bra i kroppen efteråt. Men varför ska det vara så jävla tråkigt?

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
allt är bra med dig?
Ha en toppen dag!

(Sugen på en ny design till din blogg? kom in hos mig och tävla)

2008-05-28 @ 12:18:50
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad tycker du att min nya chihuahua ska heta?
Kom och rösta här:
http://girlsofgbg.blogspot.com/

Din röst är viktig!

2008-05-28 @ 12:32:07
Postat av: Monopaul

Ja, allt är bara bra tack! Ha en toppendag du med!

Jag tycker chihuahuan ska heta Rolf eller Doris.

2008-05-28 @ 14:01:01
URL: http://monopaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0