Fula bebisar?

Jag vet inte hur man tänker som förälder för jag har inga barn. Än. Vad jag vet. Men måste man tycka att ALLA bebisar är gulliga?!

Visst, 9 av 10 är jättegulliga där de ligger inbylsade med överdimensionerade kläder, täcken, mössor och gosedjur. Men inte alla. Vissa ser mer roliga och konstiga ut än bebissöta. Vissa ser ut som väldigt, väldigt gamla men små människor. Små miniatyrpensionärer med taskig hårväxt och talsvårigheter. Hu!

Ser föräldrarna till dessa små varelser att deras barn faktiskt mer liknar gammelmormor än de andra barnen i gruppträffarna? Självklart är det väl så att man älskar sitt barn oavsett hur det ser ut, det fattar ju jag också, men jag tycker ändå det är en liten intressant tanke.... Typ, finns det några föräldrar som sagt att: "fan, tycker du inte att han ser lite knepig ut?" Skulle vara roligt att veta, eller är det något man vägrar att erkänna att man tycker?
image97

Kommentarer
Postat av: Terese

Nä alla bebisar är verkligen inte söta, men det är lite tabu att erkänna sånt tydligen. Var in på en sida på nätet för längesedan som listar "fula" bebisar och det var längesedan jag skrattade så mycket som när jag tittade på bilderna...Och visst erkänner jag att jag tyckte min dotter såg lite knepig ut i början där som nyfödd, jag var helt säker på att hon var blind för hon tittade så konstigt. Men visst var hon världens sötaste också!! Haha

2008-05-22 @ 21:59:13
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Anonym

http://www.flashback.info/showthread.php?t=510395&page=2

2008-05-23 @ 08:01:20
Postat av: Monopaul

Haha, puh då kan man andas ut! Riktigt kul bilder på den Flashback-sidan förresten.
;D

2008-05-23 @ 11:48:09
URL: http://monopaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0