En dag i gröngräset

Det blev en heldag i Wennbergsparken idag. Solbrännan börjar sitta där den ska nu. Men som den badsucker man är, är det lite surt att det inte är varmt nog i vattnet än. Håller vädret i sig tror jag dock att det kan bli ett dopp inom kort ändå...

Bra spelning trots tråkigt lite folk. Kul att se artister som bjuder till trots att de bara spelar för en halvfull lokal. Det var tydligen deras turnéavslutning också, så det var ju lite synd att det inte dök upp mer folk. Men det känns man varit med om det tidigare i den här stan...
image100

Kommentarer
Postat av: Louise

Visst är det synd att publiken sviker när det är bra artister i stan. Jag var en utav svikarna den här gången, illa.. Så jag ska inte klaga. Synd att man missade en bra spelning!

2008-06-03 @ 09:37:38
URL: http://mslolo.blogg.se
Postat av: Monopaul

Ja, det känns som att det är mer regel än undantag faktiskt tyvärr. Vet inte när jag var på en välbesökt spelning här sist.

2008-06-03 @ 11:27:18
URL: http://monopaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0