Trevlig midsommar på er!

Nu drar jag till Råssö, strax söder om Strömstad. Syrran med familj har hyrt en stuga, som vi tänkte våldgästa. Det hade tydligen varit skurar, och idag ihållande regn, hela veckan så det bådar ju gott. Men jag räknar kallt med att det blir runt 20 grader och sol ändå imorgon. Konstigt vore ju annars. Läste nånstans att de 16 av 23 senaste midsomrarna har haft kasst väder, så man kanske har oddsen emot sig...

För finns det någon dag jag inte vara hemma i lägenheten så är det på midsommar. Behöver inte vara värsta festen, bara man kommer iväg någonstans och har det gött. Och det tänker jag ha det! Ha det finfint ni med!

Hahaha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0