Dödens (tråkig) match

Sitter och kollar på vad jag trodde skulle bli en av de mest intressanta matcherna hittills i detta EM, Rumänien - Frankrike. Det blev det inte. Gaaah, vilket sömnpiller. Inte nog med att jag var trött redan innan, den här matchen var utan konkurrens den mest händelse- och chansfattiga match jag sett på länge. Och jag som trodde gladfotboll och 2-2 i kontorets interna tipstävling... Satte ju dock det oavgjorda resultatet.
Hoppas och tror att Italien - Holland blir en mer minnesvärd tillställning. Det kan ju inte bli tråkigare i alla fall...

Grannens hund håller på att riva balkongen ovanför. Ruggigt irriterande eftersom han aldrig verkar ge sig eller bli tillsagd. Kan ju alltid hoppas att han blir lite trött i natt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0