Behöver jag säga vilken dag det är idag!?

Äntligen kommer man in på bloggen igen! Har dock inte gjort så jättemycket att man inte gjort det eftersom man har tillbringat den mesta av tiden i eller precis bredvid vattnet med de här filurerna:

Letandet efter en liten sektion av Palles klockarmband blev resultatlösa.Vi trodde att Alice skulle bli den som skulle fälla avgörandet, men hon var mer intresserad av Pråmkanalens ofantligt smaskiga gräs.

Gårdagens fördrevs ute vid Skagens fyr, vid Hammarö sydspets. Tillbaka till rötterna och mina gamla hoods (eller ja, det är ju en bit mellan sydspetsen och Hammar, men i alla fall). Årets första dopp hann man med också. Riktigt skönt i vattnet trots slajmiga och tokigt hala stenar.

Och just det, jag tror inte jag ens behöver nämna det egentligen... Men idag börjar det äntligen!  EM....

Kommentarer
Postat av: Terese

Tog också första doppet igår, det var dock inte lika varmt som i våran pool :-)

Japp idag äntligen börjar EM! Här har det laddats med sverigetröjor till hela familjen, öl till draughtern och en stor skål chilinötter!! Behöver jag nämna att det egentligen inte är jag som har laddat upp med allt detta? Jag får liksom bara hänga på vare sig jag vill eller inte...;)

2008-06-07 @ 11:25:21
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Monopaul

Haha, ja det finns ju en överhängande risk att det blir några timmar fotboll under ett par veckor framöver. Så ni har en öltapp? Blir avis.... ;-)

2008-06-07 @ 17:17:40
URL: http://monopaul.blogg.se/
Postat av: sara

haha!

det ser galet roligt ut... palle borde tappa saker lite oftare.

2008-06-10 @ 23:29:26
URL: http://sarapersson.blogg.se/
Postat av: Monopaul

Hehe, ja visst gör det! Vi tvingades ju engagera oss hela gänget. Ja, han tappar saker lite titt som tätt så det kan nog bli fler bilder...

2008-06-11 @ 13:26:21
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0