Två ynka dagar

...kvar nu. Om nästan exakt 48 timmar lyfter flyget från Arlanda. Ingen resfeber har infunnit sig och det känns, konstigt nog, som att allt är på banan. Passet är framletat, biljetterna är utskrivna (vet inte om de hunnit skicka några), nya badbrallor är inhandlade och väskan är upptagen från källaren.
Enda frågetecknet nu är vad vi kommer att hamna på för hotell. Vi åker ju ospecificerat och det kan ju bli i stort sett vad (och var) som helst. Har dock bara bra erfarenheter från tidigare ospec-resor, så det borde inte vara några problem. Huvudsaken är ju att man hamnar hyfsat nära havet...

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ja nära havet är alltid ett måste.. När vi bokade vår thailandsresa kom det till sin spets kan jag lova. =) När vi hörde oss säga, men NEJ! det ligger ju 500 meter från havet, usch så långt. 0-50 meter var helt okej! :) Tillslut tror jag vi stillade oss och hamnade på 300 meter från havet. :)

Ospec har alltid funkat för mig också, jag hoppas det blir bra för er även denna gång! ! Ha en trevlig resa!



och tack för omdömet om Håkans nya.. Ska sätta mig in i det i det snaraste :) Får se om det blir konsert eller inte men lyssna på han ska jag!

2008-07-17 @ 22:09:24
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Postat av: Monopaul

Haha, ja ständigt detta hav! ;) Tack, ja jag tror nog att det kommer bli bra. Riktigt gött att åka bort lite, hursomhelst.

Håkan kommer till Karlstad och Nöjesfabriken i september (om jag minns rätt...) Det får du ju inte missa!

2008-07-18 @ 11:44:31
URL: http://monopaul.blogg.se/
Postat av: Heléne

ÅH GÖR HAN?? -attans.. jag kan lova att jag är gran canaria då... Måste kolla upp NU!! :)

2008-07-18 @ 12:24:11
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0