Potter-race

De två sista Harry Potter-filmerna står på menyn ikväll. Osäker på vilken av dem jag sett, men det ger  väl sig efter ett tag. Är ruggigt dålig på att komma ihåg filmer överlag, måste se dem minst två gånger för att överhuvudtaget kunna återberätta något av innehållet. En släng av cinemasenilitet helt enkelt...

Som en liten uppvägning av det barnsliga avslutar vi med "Cloverfield", som jag dock inte vet vad man kan förvänta sig av. Vissa säger att den är bra, andra att den är medioker och andra att den suger. Men det är väl som med de flesta filmer... Väntar på "Into The Wild" också. DEN har jag grymt höga förväntningar på (missade den tyvärr på bio).

Kommentarer
Postat av: Heléne

åh Harry.. Mej ska inspireras och göra samma nån dag!

2008-07-14 @ 21:38:14
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Postat av: Monopaul

Det tycker jag absolut! Gött att bli barn på nytt för en kväll...

2008-07-15 @ 13:54:53
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0