På banan

Avresan närmar sig. 14.20 går tåget ner mot södern. Gör dock en mellanlandning i Skövde (av alla städer..) för att möta upp min partner in crime, barndomskompisen Niklas. Imorgon bitti går sedan resan vidare över sundet.

Och det känns som om allt är på banan. Kommer väl på något väsentligt som jag glömt när jag sitter på tåget, men just nu känns allt hur lugnt som helst. Är också en grym tidsoptimist (grundar väl sig i att jag hatar att stå och vänta) så min vana trogen kommer jag väl börja knalla från Viken vid 14.15.... Har, trots detta, dock en förmåga att alltid hinna i tid. (peppar, peppar) Kanske går tio över idag i alla fall, för att ha gott om tid och och inte behöva stressa... ;)

Hmm, om man skulle blogga lite om FRA-lagen?!  Mmm, nä!

Kommentarer
Postat av: Terese

Trevlig resa och hoppas ni får det skitkul!

2008-07-01 @ 12:34:09
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Monopaul

Tackar! Ja, det ska bli jäkligt skoj! Hare gött här uppe med. Ser ju ut att bli kanonväder här med...

2008-07-01 @ 12:41:42
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0