Det går bra nu

Kom på att man nog var tvungen att kirra hotell till årets Way Out West. Hade spanat in ett finfint mitt i centrum, som hade rum lediga enligt bokningssidan på nätet. Men icke! Hamnade istället på ett vid Eriksbergsvarvet på Hisingen.... Får väl duga, även om det blir lite knixigare att ramla hem dit mitt i natten. Fin utsikt över hamnen var det i alla fall.

Transport till och från Ransäter är också ordnad, blev en lånad liten bil. Shit vad allt flyter på just nu, men det ska man väl inte säga... Vann hela 10 spänn på Triss också, så nu är reskassan fixad.

Kan inte få de här raderna ur skallen heller:
"Du säger: Har du tändstickor? -Ja, tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm.
Och har du vin och sprit? -Så att det räcker till att få hela fjärden full av sorger..."


Kommentarer
Postat av: Martin

Kan man vinna 10 kr på Triss?

2008-07-21 @ 08:29:54
URL: http://hellvis.blogg.se/
Postat av: Monopaul

Ja, jag tror det var en sån där sommar-edition-trisslott för tio spänn...om jag inte missminner mig, eller blandar ihop den med en ny Tialott. Är inte så bevandrad i lott-träsket...;)

2008-07-28 @ 00:03:20
URL: http://monopaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0