Svårt att vara originell

Många strävar efter att vara det, men väldigt få är det. Det är bara att acceptera och inse att det inte är så enkelt att vara det. Originell.
Folk vill gärna tro och pracka på andra att deras stil och åsikter bara är deras. Men rent krasst så är det ju så att det är någon annans stil, åsikter och ord de anammat och vill få cred för. Folk lånar och snor från andra och har väl så gjort i alla tider. Inget fel i detta i sig. Alla gör ju det och det är en del av livet.
Men glöm aldrig källan och försök alltid credda den du fått det ifrån! Speciellt om det är någon i din närhet. Folk är ruggigt dåliga på det...


Kommentarer
Postat av: apan

det kan ju vara något positivt med, tycker man om en person brukar man härma den, även om man inte vet om det! sen blir det väl jäkligt jobbigt om man ska credda alla ord man någonsin snott från någon? Jag hade fått vara konstant tyst isåfall, då är det ju roligare att "credda" citat.
jag giller din blogg, du skriver "phett med bra", bli bättre på att uppdatera!

2008-02-12 @ 09:37:53
URL: http://sugarmonkey.blogg.se
Postat av: Monopaul

Haha, ja varje ord kanske är i mesta laget...det kan jag hålla med om. Men du verkar ha hajjat grejen i alla fall...

Tackar och bockar! Alltid kul att nån giller det man skriver. En förbättring av uppdatering är på gång. Fan, jag är ju nybörjare på detta, så "have patience"... ;-)

2008-02-12 @ 16:31:52
URL: http://monopaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0