Wet t-shirt

Eftersom jag bor i ett pensionärskollektiv (nästintill) med en exklusiv rullatorparkering i trapphuset precis utanför min dörr är det väl på sin plats att klaga lite på bolaget jag hyr av.
KBAB har haft två månader på sig att laga torkskåpet i min nya high tech-tvättstuga med ett ofantligt flashigt och digitalt bokningssystem. Jag börjar tröttna på att bära blöt tvätt hela vägen upp till lägenheten på första våningen. Har man riktig otur tvingas man ibland stå och vänta på hissen i flera minuter. Och till råga på allt har de fixat så att man måste pröjsa för varje maskin man tvättar. Det minsta man kan förvänta sig då är väl ändå torr tvätt? Grrr... Måste ta upp det på nästa stavgång eller syjunta med "gänget"...

Första mogna tomaterna på balkongen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0