Snälla, förklara storheten

...med bröderna Schulman! Snälla gör det någon. Visst, jag tycker också att de kan vara lite småkul då och då, men hur har de kunnat bli så ofantligt haussade?! Det är inget sundhetstecken för den svenska humorscenen. För det dom gör är ju varken speciellt unikt eller eget. Eller?! Rätta mig om jag har fel, men jag har sett det förr.
Jag var inne på deras, minst sagt, söndertjatade Tusen apor-sida. Det är ju en sämre variant av Killinggängets "Spermaharen"! Och busringa, eller som nu busmejla, känns ju jättefräscht. Folk rackar ned på nyss nämnda Killinggäng, utan att se att Schulmangänget bara återanvänder deras gamla trumfkort.
image49
Kul?


Kommentarer
Postat av: Terese

Håller fullständigt med dig!

2008-04-03 @ 10:46:23
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Monopaul

Tackar! Skönt att höra. ;-)

2008-04-03 @ 14:34:12
URL: http://monopaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0