Onödigt pålägg

Jag vet inte om det finns något mer illasmakande pålägg än kaviar. Totalt onödig uppfinning. Inte nog med att det smakar fruktansvärt äckligt, personer som nyss klämt en kaviarmacka luktar som de kört upp hela huvudet i en häströv (eller torskröv kanske...nån röv luktar det i alla fall). 
Att de under de senaste åren gjort krampaktiga försök att pimpa upp det stackars pålägget, ser jag dock som ett fall i rätt riktning. Ja menar, det är ju verkligen ingredienser och smaker man gärna förknippar med saltade fiskägg. För vem av oss har inte dragit en sträng kaviar över bananen, när denna känts lite tråkig och sliskig?! Och ost är ju svår att äta utan några lager äckelägg.

Här kommer några nya kaviarkombinationer som jag definitivt tycker att Abba bör satsa på inom kort:
  • Kalles Kaviar - nu med smak av skumsvampar
  • Kalles Kaviar - nu med smak av Loka päron
  • Kalles Kaviar - nu med smak av toalettborste
  • Kalles Kaviar - nu med smak av sirapslimpa
Listan kan göras hur lång som helst. Glassigt jobb att vara produktutvecklare på Abba...
image78
Världens äckligaste pålägg!

Kommentarer
Postat av: Terese

Hmmm...och jag som älskar Kaviar :oops: Fast bara den vanliga, skulle aldrig kunna äta tex kaviar bananen...urk.

2008-04-29 @ 20:33:14
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Monopaul

Ja, men smaken är ju som baken! ;-P Snackade just med en polare som kände en som brukade ha skivad banan på kaviarmackan förr....så de kanske inte är ute och cyklar trots allt. Men jag håller med om urk!

2008-04-29 @ 20:49:36
URL: http://monopaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0