Allbäck till ÖIS!!!

Visserligen gårdagens nyheter, men sånt där är alltid kul. En av Sveriges bästa anfallare (fortfarande..) Marcus Allbäck väljer moderklubben i Superettan när han bestämde sig för att flytta hem. Inte nån av storklubbarna. Mer sånt vill vi se. Att det sen var Örgryte han valde gör ju inte saken sämre. Nu börjar återtåget!
Fattas bara att Elmander, Paulinho och resten av de gamla ÖIS-lirarna följer i kungens fotspår...

Sitter och funderar på varför jag egentligen tittar på sjätte semifinalen mellan HV71 och Timrå, när jag faktiskt inte bryr mig ett jäkla skit om vilka som vinner eller förlorar. Jag menar, det är ju inte så jättesvårt att sträcka sig fram mot fjärrkontrollen och byta kanal. Fast ibland är det ju det.
Tror faktiskt att jag ska samla lite kraft, byta kanal och poppa lite pocorn, för att spexa till det så här på torsdagskvällen. Kan ju faktiskt vara så att just detta kan vara det lyxigaste man kan göra en dag som denna...

Stay black!

Tjo!
image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0